preskoči na sadržaj

Osnovna škola Gorjani

Login
idemo u srednju ....

e-Dnevnik

Raspored vožnje školskog autobusa

VAŽNO - za učitelje!!!

www.ettaedu.eu

Sudjeluj i ti!

Anketa (mala)
Koja je za Vas najvažnija stvar na svijetu?






Brojač posjeta
Ispis statistike od 14. 1. 2010.

Ukupno: 102885
Ovaj mjesec: 1517
Ovaj tjedan: 318
Danas: 5
Korisni linkovi :)

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Obilježen i Dan ružičastih majica!
Autor: Gabrijela Jukić, 22. 2. 2017.

Povodom Dana ružičastih majica, nacionalnog porgrama prevencije vršnjačkog nasilja, osim što su podržali inicijativu oblačenjem ružičastih majica, učenici su također sudjelovali u aktivnostima usmjerenim upravo prepoznavanju i prevenciji vršnjačkog nasilja. 


Na radionicama prevencije vršnjačkog nasilja sudjelovali su učenici razredne nastave. Učenici prvog i drugog razreda su se upoznali s pojmom nasilja među djecom te prepoznali koje sve vrste nasilja postoje i prikazali ih crtežom. Utvrdili smo i koji se to osjećaji javljaju kada smo izloženi nasilju. Također smo naučili kako se ponašati da do nasilja ne dođe, ako dođe do nasilja kome se obratiti za pomoć te zašto su nam prijatelji tako važni i zašto ih trebamo čuvati.  

Učenici 3. i 4. razreda su se usmjerili na aktivnosti koje su vezane za osjećaje koji nam se javljaju u ugodnim i neugodnim situacijama. Prema tome, prepoznali su da je suprotno od vrijeđanja vršnjaka upravo pohvala koju rijetko jedni drugima upućuju. Pokušali smo taj trend promijeniti dijeljenjem pohvala. Također su primijetili da su nam prijatelji potrebni kako bismo si mogli međusobno pomagati te smo napravili "oglasnu ploču" s ponudom i potražnjom, u čemu to sve mi možemo pomoći prijatelju i u čemu to nama prijatelj može pomoći. Također smo ponovili koje su naše obaveze ukoliko vidimo da se neko nasilje događa, kako pomoći onome koga se vrijeđa i što napraviti da se nasilje među vršnjacima ne događa. 

U svim navedenim aktivnostima su sudjelovali i učenici iz područne škole Tomašanci koji su se za kraj druženja trebali "ispetljati" iz čvora za što je bila potrebna i ključna suradnja učenika kako bi se izvukli iz "problema".  





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju